Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

 

  1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben ügyfele kíván lenni a wwwtoboza.hu weboldalnak és vállalkozásomnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket.

Tájékoztatjuk, hogy kizárólag abban az esetben veheti igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben Általános Szerződési Feltételek minden pontjával egyetért, kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A Weboldal és az az alapján igénybe vehető szolgáltatás működésével és szerződéskötési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel velem a kapcsolatot:

 

  1. Üzemeltetői adatok:

Vállalkozás neve: Kuzman Krisztina (a továbbiakban: szolgáltató)

Székhely/postacím: 3300 Eger Cirakapu út 148 4/19.

A vállalkozás üzleti tevékenységének postai címe, azaz a vendégház címe: 3348 Szarvaskő, Tölgyfa utca 24.

Telefonszám: +36304396286

Email: tobozhaz@gmail.com

 

 

  1. A szerződés szerinti szolgáltatás lényeges tulajdonságai

Toboz Ház megnevezésű szálláshely üzemeltetésével biztosítok szálláshelyet az azt igénybe vevő személyek (a továbbiakban: vendég) részére. A vendégház teljesen felszerelt. A szállás az üdülés megkezdésének napján 14 órától foglalható el, és azt a távozás napján 10:00 óráig kell elhagyni tiszta és rendezett állapotban.

 

  1. Megrendelés

A szálláshely foglalása, ezáltal az erre irányuló szerződés megkötése vagy online a honlapon keresztül, vagy e-mailben vagy személyesen történhet meg.

E-mail-ben történő megrendelés esetén a foglalásnak tartalmaznia kell: a megrendelő nevét, az érkezés és távozás dátumát, a vendégek számát.

A megrendelés visszaigazolása szintén minden esetben írásban történik.

A szálláshely foglalásának elindításával egyetemben kijelentik, hogy az általános szerződési feltételeket és a házirendet elolvasták, megértették és elfogadták.

Amennyiben a megrendelést a vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban közvetítő) adja le a szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a szolgáltató és a közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a vendéget.

 

  1. A szállás díja és kiegyenlítése

A foglalást feltételesen a visszaigazolástól számított 3 napig tartjuk, további visszajelzés hiányában töröljük. A foglaló a szállásdíj 20 %-a, melyet a megrendelést követően 3 napon belül kérünk átutalni, a visszaigazolásban megjelölt bankszámlára, vagy címre. Amennyiben nem a foglalást leadó személy bankszámlájáról történik az utalás, kérjük a közlemény rovatba feltüntetni a foglaló nevét, különben nem tudjuk beazonosítani a befizetőt. Amennyiben a vendég teljesítése határidőig megérkezik a szolgáltató számlájára létrejön a szerződés. A fennmaradó összeget üdülés megkezdésekor a szállás átvételét követően kérjük a helyszínen kiegyenlíteni.

A foglalást feltételesen a visszaigazolástól számított 3 napig tartjuk, további visszajelzés hiányában töröljük.

A szerződés a foglalás visszaigazolásával létrejöttnek tekintendő. Viszont amennyiben a vendég általi foglaló teljesítése a visszaigazolás napját követő 3 naptári napon belül nem történik meg, abban az esetben a befizetés elmaradásának hiánya, mely a vendégnek felróható szerződésszegő magatartásnak minősül, a fizetési határidő utolsó naptári napját követő nap 00:01 órakor a szerződés hatályát megszünteti (bontó feltétel). Ez esetben a szerződés megszűnése okán a foglalás törlésre kerül.

A fennmaradó összeget üdülés megkezdésekor a szállás átvételét követően kérjük a helyszínen kiegyenlíteni készpénzben vagy SZÉPkártyával.

A szállásdíj tartalmazza a szállás költségét, a víz és áram szolgáltatást, fűtést, végtakarítást, ágyneműt, parkolást az ingatlanhoz tartozó pihenőkert, jakuzzi, valamint igény szerint a kandalló és grillező használatát.

 

  1. Egyéb feltételek

A vendégházban csak a bejelentőlapon szereplő vendégek tartózkodhatnak. Bármilyen ezzel a tárgykörrel kapcsolatos probléma felmerülése esetén, a vendégház tulajdonosának jogában áll felmondani a szerződést.

További vendég(ek)et fogadni, kizárólag a vendégház tulajdonosának előzetes megkérdezése és beleegyezése esetén megengedett.

A szállásadó jogosult – előzetes bejelentés nélkül – ellenőrizni, hogy a szálláshelyen, a bejelentőlapon, számlán szereplő létszámban tartózkodnak-e a vendégek. Az ellenőrzés nem járhat a vendég zaklatásával és az ellenőrzés, takarítás során a vendég személyiségi jogai tiszteletben tartásával kell eljárni.

Az épületben dohányozni tilos! A kertben dohányzásra kijelölt helyek állnak a vendégek rendelkezésére.

A vendég távolléte során a vendégház tulajdonosa csak kivételes esetekben léphet be az ingatlan területére. Kivételes esetnek számítanak, a közbelépés vagy bármiféle biztonsági óvintézkedés egy esetleges anyagi kár és felmerülő műszaki problémák elkerülése érdekében.

A vendégház területén a sportolási lehetőség megengedett, de az esetleges bekövetkező balesetekért felelősséget nem vállalunk. A jakuzzit mindenki saját felelősségére veheti igénybe, gyermek csak szülői felügyelettel használhatja.

Az átadott kulcsok esetleges elvesztése esetén a vendégek kötelesek azt haladéktalanul jelezni és annak árát, illetve a zárcserét a szállásadónak megtéríteni.

Parkolni a vendégház eltt lehet.

 

  1. Reklamáció, panaszkezelés

Amennyiben a foglalás és a szálláshely igénybevétele során bármilyen panasza merül fel, kérjük, jelezze felénk a 2. pontban megjelölt bármely elérhetőségünkön. A panaszt minden esetben kivizsgáljuk és a panasz bejelentéséről történő tudomásszerzésünk időpontjától számított 15 munkanapon belül választ adunk az Ön részére. Ha ezen az úton nem sikerül panaszát rendezni, kérjük, forduljon a jelen ÁSZF-ben megjelölt békéltető testülethez vagy az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.

 

A szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

 

 

Fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

Honlap: www.kormanyhivatalok.hu

 

 

  1. Elállási és felmondási jog gyakorlásának lehetősége és következményei

 A vendég az elállási jogát a szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja, továbbá ha a teljesítés megkezdődik, a vendéget indokolás nélküli felmondási jog illeti meg. A vendéget a szerződés megkötése előtt (a  szálláshely visszaigazolása előtt) megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Tájékoztatom, hogy a vendég köteles megtéríteni a vállalkozásom ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.

Tájékoztatom továbbá, hogy amennyiben elállási jogát az érkezés napját megelőzően több, mint 15 naptári nappal gyakorolja, a foglaló összege visszajár.

Amennyiben elállási jogát az érkezés napját megelőző 15 naptári napon belül gyakorolja elállási jogát a vendég, abban az esetben a foglaló összege nem jár vissza.

A vendég az őt megillető elállási és felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található nyilatkozat minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján írásban (e-mail vagy postai úton) gyakorolhatja, továbbá szóban is. Annak elkerülése érdekében, hogy a vendég helyett olyan harmadik személy gyakorolja szóban az elállás jogát – esetleg megtévesztve a szolgáltatót – akinek felhatalmazást a vendég az elállási joggyakorlásra nem adott, kérjük, hogy a szóbeli elállás vagy felmondás gyakorlása során szíveskedjen megadni a foglalás azonosító számát és a beazonosításhoz szükséges személyes adatokat.